Veronica Antonino

MÅNDAG KVÄLL 22:29

Middag med Nicki i fredagskväll/ kvällsmys framför tv:en / Fika med min fina mormor som kom och besökte M.OS med sin väninna. Snyggare mormor får man leta efter ;-)

Casual Sunday deluxe! Nya rosa superstars ifrån Adidas (säljs på Nilson) Fick in dom i fredags, slutsålda på lördagen...

Halloj såhär en måndagskväll! Känns som om klockan är mkt mer än vad den egentligen är...är så trött. Har ni haft en fin helg? Det har jag!

I fredags eftermiddag mötte jag upp min kära vän Nicki och gick oss satt oss för ett glas, senare åt vi middag på Tabbouli, godaste maten! Dom serverar libanesiskt/arabisk mat. Jag är verkligen all ätare! Älskar all typ av mat och provar gärna allt som serveras! SÅ GOTT!! Vi har käkat här med jobbet några gånger förut. STARKT REKOMMENDERAR! Annars har ja jobbat hela helgen och fullrulle på mall of scandinavia vill ja lova! Löningshelg i september = ALLA behöver nya skor! Rena rama löpar-passen! Men sånt älskar jag! Igår kväll hade ja en gnutta ångest, vi hade laddat med en skål full med godis på jobbet och eftersom jag tydligen inte har någon självdisciplin (hehe) så hände de att ja åt...en...del.... Så stod till gymmet till 23 sen fick de va bra. Ny vecka imorgon helt enkelt! :-)

Idag är det måndag och jag har varit ledig! Denna vecka är det ingenting annat än Justin Bieber vecka på björnsonsgatan! ENDAST sånt som får spelas tills torsdag ;-)

Vänner ifrån Västerås kommer på torsdag och besöker oss & det blir Justin-konsert och utgång för FULLA MUGGAR! Inte för att jag är största Bieber fan:et men det känns lite som en "once in life-thing" & dessutom var det väldigt längesen vi var ute o roade oss! Det blir SKOJ!!! Saknar vännerna ifrån hemstaden.

Annars är det jobb och träning som gäller denna vecka. Ikväll va det bootcamp igen! Svettades och gjorde tester som vi gjorde för 4 veckor sen för att förhoppningsvis fått bättre resultat!

Nu är det soffläge framför tven och snart krypa ner i sängen. Klockan står på tidigt och gymmet väntar imorgonbitti innan jobb. På onsdag ska ja väga in mig hos min pt och se vad vi har för resultat...spännande! Som sagt, känner mig lättare och piggare men vet inte om midjan blivit mindre. Låt oss ta reda påt! Ha en mysig kväll!

MUSSLAN - New favorite place to eat!

Det ultimata skaldjurs stället! New favorite place to eat! Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar skaldjur och musslor! Jag läste runt lite på internet efter restauranger vi inte provat på och inte mitt i city, någon dag senare satt jag och Anna på Odenplan inne på resturang Musslan och avnjöt den godaste middagen på väldigt väldigt länge! Miljön dekorerat som en mussla & en meny som bara av tanken tillbaka vattnas i munnen. Madagaskar räkor & ostron till förrätt. Till huvudrätt blev de Moules med lime, citrongräs och chili. G U D O M L I G T. Prova prova prova!! :-)

arrivederci puglia, CIAO NAPOLI & SORRENTO.

Nog för att jag har bra minne, MEN här ifrån har jag tappat bort mina anteckningar om bussbolag, namn på hostel och små detaljer som gör reseinlägg och en blogg extra bra...ja ska försöka att göra mitt allra bästa för att det ska vara så exakt som möjligt.

Efter att vi ha släppt av mamma på Bari flygplats för att vinka hejdå och tacka för en helt underbar vecka & lämnat hyrbilen (nu hade redan 1 vecka gått) så fortsatte mitt och min systers äventyr, lämna syd och ta oss uppåt i landet. Vill ni veta vad det bästa med hela Italien är? (mer än pasta ;-P..) Det är SÅ billigt med att ta sig med buss ifrån kust till kust och andra städer. Vi bokade en buss ifrån Barii till Napoli för ca 70 kr och det tar ca 3,5 timmar mellan städerna. Väl i Napoli det perfekta utgångsläge för att ta sig runt i landet och en sån pass storstad (BE CAREFULL ON THE STATION GUYS!!!) Vi tog ett väldigt gammalt "pendeltåg" ifrån Napoli på ca 1 timma till Sant Agnello där vårt hostel låg, ca två stationer ifrån Sorrento där båtar till Capri och massa vackra öar ligger. 1 timma kan verka långt men det man passerar får man nästan inte missa, du åker igenom berg, fantastiska utsiker och miljön är ingenting annat än magiskt. Känns nästan som om man passerar en regnskogen och så pass nära vulkaner och berg. Man passerar både Pompeji, Vesuvius och galet vacker natur. Bilden på mig och Martina är ifrån det uråldriga men charmiga pendeltåget, förvänta er inget fancy. Man får nästan hålla i sig när man åker på en tunnräls över havet. Dom bilderna som är endast på mig och en bild på Martina är ifrån ett snabbtåg ifrån flygplatsen till centrum där vi tog bussen ifrån.

Hostlets rooftop, behöver jag ens beskriva hur vackert både utsikt och solnedgången är? Åh, får en sån längtan tillbaka när jag ser dessa bilder. Vi köpte med lite frukt och vin, efter långa dagar och la oss i kvällssolen och bara njöt. Kvällar spenderades på någon lokal resturang och åt pasta som vanligt. Morgondagen fick komma som den kom och vi hade inga måsten. Vi skulle till capi och amalfi-kusten, de va allt vi visste. Jing och jang on tour, ja och min syster måste vara dom mest olika personerna men vi har samma brinnande intresse för att resa och kunde inte önskat mig en bättre resepartner på denna resa.

Vi bodde på ett fräscht hostel som heter 7 hostel i Sant' Angello. (http://www.sevenhostel.comEtt fint och stort hostel med mycket backpackers, mest ifrån Australien som åkte igenom hela Europa. Första kvällen somnade vi väldigt tidigt efter en hel dag på resande fot. Vi hade tagit oss långt ifrån vart vi startade och varken jag eller min syster hade varit här förut. Tur för mig att hon är väldigt äventyrlig och går mycket på känslor...vilket känns tryggt. Hon bokar och jag goes with the flow liksom. Ibland kan det vara skönt och inte planera allt i minsta detalj. Hostlet serverade frukost och hade bra partyn på kvällarna, bar och resturang! Haha... det viktigaste sakerna man bör veta. Ca 10 minuters promenad till station där man kunde köpa biljetter tillbaka till Napoli eller till Sorrento (och såklart alla stationer där emellan för max 2-3 euro), restauranger, matbutiker osv. NEXT UP: CAPRI!!!

ORIA - famiglia - SYDITALIEN.

Oria, den lilla staden som vår familj egentligen kommer ifrån innan dom flyttade till norra Italien för jobbrist i syd. Här bor många släktingar kvar som vi inte sett på många år. SÅ mysigt att äntligen få träffa dom. Kindpussas och Francesco vår lilla guide som berättade allt om staden. Vår pappa har berättat mycket om staden men att få en hel uppfattning och eget perspektiv är alltid en annan sak. Vi besökte kyrkan och såg utsikten över hela Oria o sen var det dröm-lunch hos Giovanna då släkting efter släkting droppar in. FINA FAMILJEN

DREAM BAG - Chloé.

Alltså ja och väskor, som synkade. Som att bli nykär om och om igen varje gång man tittar på dom. Nu har ja snöat in mig på två ifrån Chloé.... födelsedagspresent eller julklapp till mig själv...MÅSTE nästan bli så. "I'm gonna find you and I'm gonna love you forever" sån känsla. Luktar mest åt den vinröda som dessutom är min favoritfärg.

ostuni - DEN VITA STADEN.

OSTONI - DEN VITA STADEN. Vilken vacker stad! Hela staden påminner om Grekland och dom små och smala gångerna som leder en vart som helst. Trappor och gångar överallt, längst väggarna kan man höra lokal befolkningens tv-apparater och charmen gör sig själv precis som i Alberobello. Tvättlinor och dom starka färgerna som skiljer sig mot den vita staden. Här finns de hur mycket  små som stora restauranger som helst o erbjuder det mesta. Denna del är just kända för sina orecchietti, en sorts pasta som ser ut som små öron, vilket de betyder på svenska!  Vinlunch i ett 34 gradigt Syd Italien, vad mer kan man begära?! Ett dopp i havet kanske, tur att man hade bikini under o hoppade i havet så fort man var hemma.

Orecchietti har alltid varit min favoriträtt när ja åker till Italien, farmor still making the best ones ;-) TIPS! Parkera långt ner för i staden och knalla uppåt, går inte att köra bil pga dom små och smala gångarna/vägarna, om du inte är italienare och vet att det är marginal på ca 1 cm när man kör bil här...haha! Annars ÄLSKAR ja denna stad. Önskade vi hade åkt hit på kvällen också för att se hur den lyser och strosa omkring en sen sommarkväll.

MÅNDAG - DAY OFF.

Lediga måndagar = Livets mening. SÅ värt att jobba helg när man får ledigt måndagar. Känns lite extra skönt att ligga i sängen o dra sig när andra ska till jobbet ;-)

Skämt o sido, Igår stod ja på gymmet och svettades i 1 timma på crosstrainern (SÅ JÄVLA SKÖNT!!) där av att ja somnade pladask när ja kom hem och vaknade vid 07-tiden idag. Redan vid 08 stod jag och Anna i simhallen redo för vår simtur. pensionärsvarning?! Nja, bara väldigt skönt att starta dagen på det sättet. När vi kom hem gjorde vi en GOD frukost och har bara varit hemma sen dess. Ikväll ska ja på bootcamp o svettas lite mer!

SYD ITALIEN - alberobello

Alberobello, med sina mer än tusen toppiga hus, brukar kallas "trullis huvudstad". Här har det historiska centret klassats som världsarv av Unesco.

Alberobello är en stad i provinsen Bari i regionen Puglia i sydöstra Italien, just kända för dom charmiga husen så kallade trulli liknande små smurfhus...haha! Hit åkte vi tidigt på morgonen ca 1 timmas bilresa ifrån Pulsano (där vårt Bred&Breakfast låg) eftersom de blir så pass varmt under dagen att gå runt o "turista".  VI åt frukost längst ner för att sen ta oss sig uppåt i staden. Förstå vilka benmuskler dom måste ha dom som faktiskt bor där....evigt upp o ner på dessa stengator. Charmen med staden ligger i luften, blomkrukor pryder ingångar, tvättlinor som hänger utanför, dom färgstarka blommorna och små tanter som säljer sina souvenirer och limoncello. Nu kan ja bocka av Alberobello ifrån min besöka-städer-i-Europa-lista! :-)

XOXO.

SYD ITALIEN DEL 2: punta prosciutto, Europas Maldiverna

Stranden Punta Prosciutto, Europas Maldiverna, ca 40-60 minuters bilresa ifrån Pulsano. Kan vara den vackraste strand jag någonsin varit på. Tyvärr så kan ja inte ladda upp videorna ja har, annars har jag mer av de härifrån än bilder. Att bara ligga vid stranden enbart kan bli lite tråkigt så min syster kom med i idéen att hyra en trampbåt och utforska (innanför bojarna :P) MEN! Vilket vatten!! Man tycker att det inte kan bli så mycket finare än vid stranden men inga bilder eller videor ger rättvist ljus och färg. W. O W. är bara förnamnet. Klarblått att man ser ner på flera meters håll till botten.

Det bästa med Syd Italien (Puglia) är att det inte är speciellt turistat, enbart italienarna själv åker hit och på helgerna är det smockat med både bilar och parasoller. Åk i god tid om du är här under helgen! Överdriver inte när jag säger att bilköerna är flera kilometer långa!

Det är inte konstigt att man känner att sin själ känner sig hemma på såna här ställen, både folket och kulturen. Mitt ursprung är ju faktiskt här ifrån :-) Åk hit!! Ni kommer inte bli besvikna.

SYD ITALIEN PUGLIA - DEL 1 MARINA DE PULSANO.

I Marina de Polsano kan ja stark rekommendera restaurangen El Cohiba, Allt ifrån skaldjur till den bästa pizzan. Jag vet inte hur många kvällar vi valde att äta middag här. Fantastisk utsikt över havet och en jätte mysig miljö.

I snart två månader har jag varit hemma sen ja kom hem ifrån Italien, där ja spenderade ungefär en månad av min semester med min syster och mamma som följde med första veckan. Jag har haft en fantastiskt sommar då vi rest runt ifrån syd till norra Italien. Sett bland dom vackraste platserna och ätit den godaste maten, fått övat på min italienska och njutit till MAX. Jag ska försöka berätta om varje stad som vi besökt och vad man absolut inte ska missa när man är på dessa platser ifrån mitt perspektiv.

Vi flög ifrån Skavsta Flygplats till Paris beauvais flygplats (mellan landning) för att sen ta oss till Brindisi (Syd Italien) Vi betalade ca, 900 kr för biljetterna. Vi hade endast backpackväskor så vi checkade aldrig in dom, där av det låga priset på biljetterna och lågprisbolaget Ryanair. Väl när vi landat hämtade vi ut vår hyrbil, Sicilycar hette bolaget men finns väldigt många företag längst flygplatsen. Tips, boka långt innan och den som står på bilen bör vara över 25 år annars tillkommer det en massa avgifter. Vi betalade ca 2500 kr för 1 vecka, delat på 3.

Ifrån Brindisi tog oss vi med hyrbilen till staden Marina de Pulsano (havet) och Pulsano är staden. Vi bodde på ett super bra Bed & Breakfast vid namn Villa Don Govanni, 30 meter ifrån stranden och den bästa servicen man kan ha. Ett par som driver stället som tar hand om sina gäster till 100%, frukosten kom i omgångar och maken dukar upp fint på terassen. Sen kommer en hel drös med frukost in och som avslutning serveras alltid hans favorit crossant-likande vaniljfyllnings bakelser. Haha! Vi var så mätta redan som de va men kändes oförskämt att inte äta. Vi stannade där 6 nätter för ca 5000 kr. Egentligen tänkte vi bara stanna ca 4 nätter men vi var helt förälskade i stränderna och boendet var toppen så de fick bli några nätter till. Ytligare ett tips när man väljer att bo längst havet är att faktiskt kosta på sig en hyrbil när man är där, finns så otroligt mkt fina städer och stränder med det mest kristallklara vattnet runt omkring, om man bara stannar i Marina de Polsano kan de blir lite enformigt. Ca 40-60 minuter där ifrån ligger jätte fina städer.

Städer som ligger i närheten av Pulsano:

- St. Georgia som har en megastor marknad på Tisdagar. Allt ifrån frukt till skor osv. Man kan hitta allt!

- Punto Prosciutto, det mest kristallklara vattnet jag någonsin sett. Helt klart en av mitt favoritdag ifrån denna resa. Vi åkte ut med en trampbåt, cirkulerade och badade.

- Ponta Cesareo, en stad FULL med restauranger längst vattnet. Här dör man skaldjursdöden. Sjukt mkt fina restaurang som serverar både fisk o skaldjur...o pasta ofc vi är i italien ;)

- Alberobello, en gammal stad med väldigt mkt turister men otroligt vacker stad. Staden är just kända för sina vita hus med stentak som är målade med en vitsymbol.

- Ostuni som också kallas den vita staden. Tänk er dom mest färgstarka blommorna som ligger längst dom kritvita husen. Väldigt lik grekiskt stil, små gångar med massor av mysiga restauranger och hotell.

- Oria, en liten stad i Syd Italien där min familj egentligen kommer ifrån men flyttade till norr för väldigt många år sedan pga av jobbbrist. Här bor halva släkten kvar så vi var och hälsade på dom. Fina familjen!! Ibland brukar jag undra hur livet hade sett ut om vi hade bott kvar i Italien? Detta var min första vecka innan vi tog oss vidare.

RÄKSALLAD -

Romansallad, avokado, quinoa, tomat, keso, gröna bönor, selleri och frysta räkor. Har ja missat nått?!

Efter ca 1,5-2 månader att ha bytt ut min kost så känner jag mig absolut mkt lättare. Jag har inte ställt mig på vågen och kommer inte göra det för ens om 2 veckor. Jag har bytt ut 2 måltider om dagen till shakes men till lunch försöker jag hålla mig till en stadig lunch för att både orka psykiskt och fysiskt under jobbdagen, mest för att inte tappa fokus. Denna sallad slängde jag ihop idag efter att jag och Anna hade varit o simmat. Väldigt sällan jag äter rött kött, inget jag lagar men blir jag serverad det så äter jag det men på senaste tiden har ja kommit i en skaldjursperiod men det har blivit lite enformig känner jag. Har ni tips på bra sallader så let me know, hamnat i en liten insperationstorka...

civitanova marche 8/6-11/6-2016.

Vi börjar i Juni då min andra resa för året kom, min första jobb resa! En resa som gjorde mig ännu mer intresserad med det jag håller på med och det jag en dag vill bli framgångsrik inom, skoproduktion och försäljning. Jag och mina kollegor ifrån Feet first Ecco hade vunnit en tävling inom Nilson group som gjorde att vi fick äran och chansen att följa med på en helt fantastiskt och fascinerande resa i Italien. Denna gång till ett helt nytt område som ja aldrig ens hade hört talas om: Civitanova - Speciellt känt för skoproduktion, vinodling och oliver. Livets viktiga saker ;-)....

Första dagen (samma dag som ankomst) tog vi oss ifrån Rom (där vi landade) en 4 timmars resa med en minibuss som åkte både längst havet och bergen med fantastisk utsikt! Inga bilder kändes ens rättvisa så jag försökte göra så som man kanske egentligen borde göra oftare. Ta in hela det ögonblicket genom ögonen och inte genom kameralinsen. Hur som, vi passerade staden Porto sant Elpido där vi besökte ett mindre garveri, där vi fick chansen att shoppa både väskor och plånbok (fantastiska hantverk!!) till väldigt bra priset mot vad dom kostar i butik. Vi fick se hela processen och dom välkomnade oss med både pizza och champagne! Vi gick igenom olika typer av läder allt ifrån kobra, kokläder osv. Priser och till vilka märken man säljer det allra finaste lädret till tex, Chanel, Prada osv.

På kvällen hade vi välkomst middag på en jätte mysig resturang med 12 rätters och ungefär 10 vinglas senare vad vi helt slut och lyckliga på vad vi idag hade fått sett. Jag kan säga såhär, jag har aldrig varit på en resa som ja lärt mig så otroligt mycket och blivit så fascinerad av. Jag har alltid varit intresserad av skoproduktion och drömmer en dag att få lansera mitt egna märken men wow, denna resa fick mig att förstå hantverket och gjorde mig ännu mer motiverad till vad ja vill och ska hålla på med!

Dag 2. Frukost på hotellet och sen plockade vår minibuss upp oss och vi åkte till skofabriken IFAB - En hel vetenskap om hur en sko produceras. Man förstår skillnaden på "Made in Italy"och "Made in China" om man säger så. Jag stod o glodde och gapade av hela processen. Jag överdriver inte ens när jag säger att jag får gåshud av att bara skriva om det, jag var så pass fascinerad och intresserad i detta att jag satt helt chockad på bussresan tillbaka. Hakan var nere i golvet i minst 3 timmar. Att kunna bli en riktigt bra försäljare kan nästan vem som helst bli med erfarenhet, men att veta och kunna hela produktionen det är en hel vetenskap och framför allt nått som intresserar mig till 100%. Jag ville veta allt!!

Efter att vi besökt fabriken så åkte vi vidare till Valamiro Di Petrit, en lokal odlare av olivolja. Köpte med mig tryffel-olivolja och citron och vi fick lära oss om odling och säsonger. Provsmakning och förstå skillnaden på varför man inte bör köpa en "Ica basic" osv. -

På eftermiddagen tog vi oss vidare till Pedasso för att besöka en lokal vingård som heter Terra Faseto. Vi fick en rundtur om hur vin odlas och processen till färdigt vin...aka VINPROVNING! Det ni! Haha, att sitta på en vinprovning och få betslat samtidigt, DÅ levde man life ;-) Familjen som äger företaget hade dukat upp med massa goda ostar, och annat massa gott samtidigt som dom berättade om deras viner. Självklart blev det vinshopping för hela slanten! På kvällen besökte vi den lokala byn som för övrigt var super mysigt och inte allt för modern, vilket gav hela staden mycket mer charm. På kvällen åkte vi högt upp i bergen för att äta på en magisk resturang som heter I Piceni ristorante o som öppnade upp bara för oss(!!) folk är för fina. Rätter efter rätter kommer in och varje tugga var alldeles för gott för att ens kunna hantera. Utan tvekan den bästa restaurangen jag någonsin ätit på! Utsikten var magiskt och med solnedgången såg vi ut över hela Civitanova.

Dag 3, Tanken var att vi skulle besöka en fabrik vid namn INFA men som tyvärr hade fått ett problem i fabriken och det passade sig inte att vi gick in (hade nått mer en läcka o göra) SÅ, vi åkte vidare till nästa stopp som var en annan leverantör som tillverkade trämodeller för produktion av yttersulor. Lika fascinerande och gapande chockerande vilket hantverk. Varje fabrik hade en liten "outlet" som vi fick handla för mer än det halverande priset med super trevlig personal. Många fabriker är familjeföretag och fick känslan av att alla känner alla i staden. Saker är handsydda och dom äldre damerna avslutar med polishen och snör alla skor. Vacker på nått sätt! Hela familjen är involverad. Resans slutmiddag var på en fiskrestaurang längst vattnet. Vi skålade med champagne för att fira oss som faktiskt var vinnare ifrån Skandinavien. Man blev lite små stolt över oss alla, de kan man fan inte undgå. Perfekt avslut på denna underbara resa. Självklart hade vi fridtid som spenderades vid stranden, shopping, resor till outlet och allt där i mellan också. Super bra planerat och vår guide var den bästa! Att få jobba inom ett sånt här företag som tar hand om sina arbetare och faktiskt belönar oss på detta sätt, det är en speciell känsla! :-)

DAG 4: Påväg hem, hoppades på strejk på flygplats eller vad som helst. Jag ville verkligen inte hem....

SUMMER 2016 - LONG TIME NO SEE

Bilder som får summera min sommar kortfattat, har haft en helt fantastisk sommar både på resande fot och här hemma i Sverige.

NEJ NU NI!!! Här va man inte inne igår, till och med att ja glömt bort mitt lösenord till denna portal. I ärlighetens namn, ja minns knappt vad man bloggar om och vad vill folk veta om ens vardag. Till er som gett upp hoppet om att klicka in här o hoppas på ett nytt inlägg sen....11 MAJ?!?! haha, ja förstår om ni lämnat o gett upp...hade gjort desamma. Men! hör o häpna. Jag ska berätta med bilder och text exakt vad ja gjort hela den här sommaren (eller rättare sagt dessa 5 månader) vart ja har varit och vart ja ska osv. Jag har så mkt att berätta och skriva om men vet nog inte riktigt vad jag ska börja så..... ja försöker göra det väldigt lätt:

Efter 1 år i storstaden börjar nu folk att kalla mig för vero, dvs folk börjar lära känna mig på riktigt. Jag bor alltså kvar i kära Sthlm, västerort (bromma-ish) och jobbar fortfarande som skoförsäljare i Mall of Scandinavia. Drömmer samma dröm som ja alltid gjort, att få starta mitt eget inom några år. 21 år om 27 dagar och fira in min födelsedag med vänner i Krakow (Polen) LÄNGTAR! Har spenderat halva sommaren i Italien och halva inne på MOS (Mall of Scandinavia) aka jobbet. Åkte ner några dagar till Gotland v. 29 med Anna och hade MER än kul! Nu till hösten har jag tagit tag i mig själv och börjat träna och gått med i Today Academy wellness, pt och super bra träning som både ändrat min kost och träning (bootcamp med massa härligt folk utomhus) VÄLDIGT roligt och eftersom ja spelat fotboll i princip hela mitt liv och älskar att träna i grupp så känns de ingenting mer än rätt!

Första månaderna i storstaden blev det kanske lite mkt fest o skoj..jag var ute i princip hela tiden eller så fort ja fick chansen..för att vara kortfattad. Nu känns de som om ja har äntligen hittat min balsans igen och känner mig fantastisk peppad på denna höst. Önskar fortfarande ja hade tillräckligt med pengar för att köpa ett hyreshus stort nog så alla vänner kunde flytta hit och lämna hemstaden Västerås. Lisa, vår kära vän kommer att bo här i 5 veckor under hösten då hennes praktik pågår här, längtar ihjäl mig!

NU till det kanske till den mest spännande nyheten! Hur mkt ja än älskar Stockholm, efter 1 år har jag börjat kalla detta mitt hem o känner mig väldigt hemmakär i staden så ska ja lämna det för några månader eventuellt år beroende på hur saker och ting blir. Det är såhär mitt liv alltid sett ut, ja har alltid varit påväg någonstans och för att följa min dröm, så är tiden inte mer än rätt. I februari flyttar ja för några månader till MILANO - för att följa drömmen som ja alltid dröm om. Japp ni läste rätt, nu eller aldrig. Ni vet när man har det där pirret som är blandat av nervositet och lite chockerande, det här är inga fjärilar vi pratar om i magen det här är ett JÄVLA ZOO som bullrar omkring o ger mig lyckorus i samband med nervositet!!! Jag är så lycklig att ja inte förstår att det är sant. Allt sånt här ska ja berätta för er. Bilder ska in o ja försöka vara så detaljerad som möjligt :-) Om ni orkade läsa er ända hit ner! Största kramen någonsin till er.